Flor&Fjære

En smak av paradis

Flor & Fjære har gått fra forblåst holme til fargerik oase. Nå har de også en ny nettside med bookingsystem og et skreddersydd POS system.

Image

Utfordring

Flor & Fjære hadde behov for en brukervennlig plattform som gjorde det enkelt for kundene å bestille og kjøpe direkte via deres nettside.

Flor & Fjære ønsket å finne en løsning som kunne tilpasses deres behov og budsjett. Det var derfor viktig for dem å finne riktig leverandør som kunne hjelpe dem med alt fra å skape og implementere en mer unik, kostnadseffektiv og skalerbar løsning, til å sørge for at videreutvikling, support og vedlikehold ble tatt hånd om på riktig måte.

Langvarig samarbeid

Vi har jobbet tett sammen for å skape og implementere flere ulike løsninger som har bidratt til en bedre kundeopplevelse. I 2017 utviklet vi en skreddersydd bookingløsning som er integrert mot Odoo. Dette har gjort at all booking og kjøp av gavekort nå kan gjøres direkte via Flor & Fjære sin nettside.

De har nå full oversikt over alle bestillinger, datoer, båtturer og mer. Integrasjonen mellom bookingløsning og kassesystem gir restaurantpersonalet direkte tilgang til alle bestillinger, samt eventuelle matallergier som må tas hensyn til.

Totalløsning

Den digitale bookingsløsningen som Last Friday har utviklet for Flor & Fjære har en rekke fordeler både for bedriften og for besøkende på nettsiden.

For kundene gir den en betraktelig enklere og mer brukervennlig navigering på nettsiden, noe som gjør det enkelt å finne ønsket tur og gjøre en booking uten å måtte ringe eller sende e-post. Dette gjør det også lettere for Flor & Fjære å håndtere flere henvendelser fra kunder, samtidig som de sparer tid og arbeidskraft på manuelle rutiner.

Fordelene internt for Flor & Fjære er også mange. Tidligere utfordringer som å håndtere ulike bestillinger per bordssetting, og ikke minst å få båtlogistikken til å passe inn med kundens behov, blir nå løst automatisk i deres bookingløsning. Dette sparer betydelig med tid og ressurser, samtidig som det sikrer at hver bestilling blir håndtert riktig.

Totalt sett har denne digitale bookingsløsningen gitt Flor & Fjære en rekke fordeler som har ført til økt effektivitet og tilfredshet både for kundene og de ansatte.